Рубрика: Մայրենի

Կարդա՛ և իմացի՛ր․

2. Ծանթոթացի՛ր Զատկական ժողովրդական ասիկներնին ու առածանիներին։

  • Ծաղկազարդի, Զատկի մասին ի՞նչ նոր բան իմացար։

Զատիկից 20-25 օր առաջ ափսեների կամ սկուտեղների մեջ բամբակ են փռում, լավ թրջում են, վրան ցորեն, գարի, ոսպ կամ այլ հատիկ են ցանում: Բամբակը միշտ թաց պիտի լինի: Մինչև Զատիկ ածիկը ծլում է: Երեխաները հետևում են ածիկի աճին:Ցանում են նաև եփած ցորեն, քարեր: Դիտարկելով համոզվում են, որ եփած ցորենն ու քարերը չեն ծլում: Քննարկում են, թե ինչու դրանք չծլեցին, պատկերացում են կազմում անկենդան և մեռած բնության մասին:

  • Ի՞նչ հետաքրքիր դեպք կհիշես, որը տեղի է ունեցել քեզ հետ այդ տոների ընթացքում։

Մի օր ես խաղում էի ձվակրիվ իմ ընկերների հետ և ես բոլորին կրեցի բայց հենց ես խաղացի իմ փոքր քիույրիկի հետ ես կրվա նրան մնացել էր

  • Ինչպե՞ս եք տոնում ընտանիքում Զատիկը։

Իմ մայրիկը խաշում է ձվերը և ներկում է հետո մենք գնում ենք շնորհավորենք մեր բարեկամներին և ընկերներին դարնից հետո մենք գնում ենք եկեղեցի որպեսզի մոմ վառենք և բերենք տուն դրանից հետո մեր տուն գալիս են հյուրեր և տատիկս խաշում է

Автор:

😊Բարի երթ

Оставьте комментарий